perjantai 28. lokakuuta 2016

vad som helst

Lopulta kyse on siitä, uskallanko tavoitella niitä juttuja, mitä oikeasti tahdon ja haluta jotain mikä olisi superkivaa. Uskallanko uskoa unelmiin vai tyydynkö johonkin tavanomaiseen, mikä voisi olla ihan ok ja missä voisin ehkä helpommin päästä pitkälle? Eikä tavanomainen ole välttämättä heikompi juttu, mutta se ei ole mun unelma mun elämästä.

Mä haluaisin kirjoittaa, puhua Jumalasta ja olla isosti vastuussa. Järjestää, tehdä mediajuttuja ja olla merkityksellinen. Ja mä haluaisin uskoa, että tää kaikki on mahdollista että mulle on oikea täydellinen paikka ja että se aukeaa kun on oikea aika. Ja samalla haluaisin tietää jo varmasti.

Ja tällä viikolla mä luotan. Mun ympärillä tapahtuu hullun siistejä juttuja, tuntuu että Jumala on niin lähellä, niin iso ja aito ja yliluonnollinen. Jokaiseen kysymykseen vastataan ja aina kun olen eksymässä kuulen takaani ohjeen. Kaikki on hyvin ja olisi maailman typerintä tajuta kuolinvuoteella, että unelmat eivät olleet totta vain koska jätin ne itse.

2 kommenttia:

  1. Ihania mietteitä ja haaveita! Niitä kohti vaan lujasti luottaen ja rukoillen. Elämä on sellaista, millaiseksi sen itse tekee ja joku viisas on tainnut sanoa, että jos aina tekee samoja juttuja saa niitä samoja juttuja, mitä on aina enenkin saanut. Rohkeutta sinulle uskoa niihin unelmiisi. ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ja niinpä, omasta elämästä ja unelmista on itse kuitenkin vastuussa...

      Poista